وظیفه کمیته اخلاق بالینی، رسیدگی به شکایاتی است که توسط مراجعه کنندگان به بیمارستان در دفتر رسیدگی به شکایات ثبت می‌شود ‌.‌این موارد به صورت تلفنی ، حضوری و … مطرح می‌شود و در صورت عدم رسیدن به نتیجه به کمیته اخلاق بالینی ارجاع می‌گردد. در این کمیته که با حضور اعضا اصلی و سایر مدعوین تشکیل می گردد، نتایج پایش مصوبات جلسه قبل اعلام، شکایات جدید مطرح و موارد مربوط به سایر استانداردهای حقوق گیرنده خدمت بررسی می گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *