کمیته اخلاق بالینی در دفتر ریاست بیمارستان افشار برگزار شد؛ وظیفه این کمیته، رسیدگی به شکایاتی است که توسط مراجعه کنندگان به بیمارستان در دفتر رسیدگی به شکایات ثبت می‌شود. این موارد به صورت تلفنی، حضوری و … مطرح می‌شود و در صورت عدم رسیدن به نتیجه به کمیته اخلاق بالینی ارجاع می‌گردد. در این کمیته که با حضور اعضا اصلی و مدعوین تشکیل می گردد، نتایج پایش مصوبات جلسه قبل اعلام می شود، شکایات جدید مطرح و موارد مربوط به سایر استانداردهای حقوق گیرنده خدمت بررسی می‌گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *