به همت واحد آموزش کارکنان و دفتر بهبود کیفیت بیمارستان، کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی در سالن اجتماعات بیمارستان افشار با حضور تعدادی از پرستاران بصورت فعال برگزار شد. در این برنامه کدهای رفتاری بیمارستان و انتقادات بیماران مطرح گردید. لازم به ذکر است این برنامه در جهت بهبود ارتقای کیفیت عملکرد ارتباطی و رفتاری برگزار شد و با همین شیوه برای سایر پرسنل پرستاری، خدماتی و گروه غیرپرستاری بصورت جداگانه برگزار می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *