سوپـروایـزر بـالـینــی

 نام: محمد هادی

  نام خانوادگی: زحمتکش

  تحصیلات: کارشناسی ارشد پرستاری

  پست: سوپروایزر بالینی

  نام: لیلا

  نام خانوادگی: باغعلیشاهی

  تحصیلات: کارشناسی پرستاری

  پست: سوپروایزر بالینی

 نام: صدیقه

 نام خانوادگی: صدری

 تحصیلات: کارشناس پرستاری

 پست: سوپروایزر بالینی

 نام: دلنواز

 نام خانوادگی: خداپرستی

 تحصیلات: کارشناس پرستاری

 پست: سوپروایزر بالینی

  نام: ناهید

  نام خانوادگی: سالاری

  تحصیلات: کارشناس پرستاری

  پست: سوپروایزر بالینی

 نام:فاطمه

  نام خانوادگی: عمرانی

  تحصیلات: کارشناس ارشد پرستاری

 پست: سوپروایزر بالینی

 نام:محمدعلی

  نام خانوادگی: باقیان

  تحصیلات: کارشناس پرستاری

 پست: سوپروایزر بالینی

  نام: طیبه

  نام خانوادگی: سلطانی

  تحصیلات: کارشناس پرستاری

 پست: سوپروایزر آموزش سلامت

  • کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری.

  • مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی توانبخشی.

  • همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی ­های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین. 

  • ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری. 

  • مشارکت و همکاری در برنامه ریزی های آموزشی کارکنان ، دانشجویان ، مددجویان / بیماران.

  • برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران.

  • تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد …. واحدهای ذیربط .

  • ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط .

  • تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ….) و اقدام جهت حل آنها .

  • مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف.

  • شرکت در برنامه­ های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر.

  • شرکت در کمیته­ های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی ، رفاهی، توانبخشی و…)

  • تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها (تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و…)

  • هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و …

  • نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری (رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و…)

  • نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و…)

  • بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به مافوق.

  • هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبت ها.

  • ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها.

  • مشارکت و همکاری درجهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل آشناسازی کارکنان جدید الورود با مقررات، خط مشی ­ها، شرح وظایف و …

  • ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرش شده، ترخیصی، فوت شده و….) وگزارش به مافوق .

  • ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی. 

  • همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان.

  • همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه ­های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری.

  • همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامه­ ها و خط مشی ­های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده.

  • کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و …. 

  •  انجام امورات بیمارستان در ساعات غیراداری و تعطیل توسط سوپروایزر مورد نظارت قرار میگیرد.

  •  انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق. 

  •  ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد.

مسیر دستیابی: ساختمان اصلی- طبقه دوم- ورودی سی سی یو بهپور

شماره تماس مستقیم: ۲۱-۳۱۶۰۲۲۲۰